sobota, 21 kwietnia 2012

Pokonkursowo

Muszę się pochwalić: moja bransoletka wygrała w facebook'owym konkursie! Serdecznie dziękuję :) Gratuluję też Joli, która stworzyła takie cudo.
A oto nagroda: pięć probówek z koralikami i kamień - lapis lazuli. Muszę teraz pomyśleć, jak wykorzystać te cudowności :)





To moje pierwsze opakowania - probówki na koraliki. Przyznaję, są wygodniejsze niż tradycyjne pudełka. Na pewno w razie wysypania będzie mniejszy płacz przy zbieraniu koralików (zawsze to tylko jeden kolor) ;) A do ich przechowywania upiększyłam nieużywaną puszkę - wystarczył stary golf, taśma z szybko wyhaftowanym wzorkiem i chwościk :)








A tak prezentują się w niej probówki i kamień pod kolor ozdób :)




2 komentarze:

  1. mówiłam, że wygrasz:P świetnie wyszła ta puszka baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) widziałam kiedyś w internecie tutorial jak ozdobić w ten sposób puszkę czy słoik, ale jak potrzeba to nie mogłam znaleźć, więc trzeba było kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń