wtorek, 29 grudnia 2015

Poświątecznie

Okres przedświąteczny był niezwykle intensywny, ale udało mi się zrobić kilka prezentowych drobiazgów.

Szydełkowe gwiazdki zaczęłam przygotowywać trochę wcześniej. Wyszło mi ich całkiem sporo, zawisły na choince, a częścią obdarowałam najbliższych.








Oprócz gwiazdek w tym roku spróbowałam również wydziergać serduszka, to akurat wyszło, moim zdaniem, całkiem zgrabne :)



Poza dekoracjami zrobiłam biżuteryjne prezenty dla najbliższych. Dwie bransoletki
z rzemieni z zawieszkami ze znakami zodiaku.






Tak na marginesie bardzo podoba mi się zawieszka z odciskiem psiej łapki, w sam raz dla wielbicielki psów :)

Lubiące czytać kobiety w mojej rodzinie obdarzyłam zakładkami do książki. Piórka
w kolorze starego złota otrzymały kolorystyczne dodatki i zawieszki. Mam nadzieję, że będą dobrze służyć :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz